top of page
Abstract Surface
  • תמונת הסופר/תנטע

ביטוח אחריות מקצועית- הצלה אמיתית עבור דולות, מיילדות ודולות לאחר לידה.

עודכן: 28 באוק׳ 2023

שלום לכן, אנו יודעים שאתן עובדות קשה כדי לעזור לאימהות ומשפחות במהלך המסע המדהים שלהן. אבל, האם אי פעם שקלת את הסיכונים העומדים בפניך בעת ביצוע עבודתך? ביטוח אחריות מקצועית וצד ג' יכול להיות הצלה אמיתית עבור דולות, מיילדות ודולות לאחר לידה. הנה למה זה חשוב ולמה סוכנות זוהר נאמן, המומלצת על ידי ארגון מניפה,

ארגון המניפה
הטבה לחברות במניפה

אז למה צריך ביטוח אחריות מקצועית ?


טעויות יכולות לקרות, אפילו לטובים שבנו. ביטוח אחריות מקצועית, מגן עליך במקרה שלקוח/ה טוען/ת שהתרשלתן, נתתן עצה שגויה או שבשל הטיפול והליווי שלכם נגרם נזק לאם או לעובר. ביטוח אחריות צד שלישי מכסה אותך אם מישהו נפצע או רכושו ניזוק בגלל השירותים שלך.

ביטוחים אלה יממנו שכר טרחה משפטי, פשרות ופסקי דין אם אי פעם תתמודד עם תביעה. ללא כיסוי זה, תביעה אחת עלולה לרוקן את חשבון הבנק שלכם ואף להוציא אתכם מהעסק.


למה דווקא אנחנו סוכנות זוהר נאמן ?

עם מעל 25 שנות ניסיון, אנחנו מומחים בתחום התמיכה בלידה ומקצועות סביב הלידה. הנה מספר סיבות שסוכנות זוהר נאמן היא הבחירה הטובה הטובה ביותר לביטוח אחריות:

1. סוכנות זוהר נאמן מכירה את רזי מקצוע התמיכה בלידה. אנחנו מציעים פוליסות ביטוח שתוכננו במיוחד עבור דולות, מיילדות ודולות לאחר לידה.


2. כיסוי בהתאמה אישית: אנחנו מקשיבים לצרכים שלכן ויוצרים פוליסת ביטוח מותאמת אישית שמתאימה לכן כמו כפפה ליד. לא עוד לשלם על דברים שאת לא צריכה.


3. ידידותי לארנק: הניסיון והידע שלנו מאפשרים לנו להציע מחירים תחרותיים מבלי לקמץ בכיסוי.


4. אנחנו שם בשבילך: יש לך שאלות או חששות? הצוות של סוכנות זוהר נאמן מוכן תמיד לעזור לכן לנווט בעולם הביטוחי.


5. החותמת היא האישור של ארגון מניפה: אם ארגון מניפה סומך עלינו, גם אתן יכולות!


אז מה בעצם ההטבה של ביטוח אחריות מקצועית דרך ארגון המניפה אתן שואלות?


סוכנות הביטוח זהר את נאמן אשר מבטחת מטפלים במקצועות הפרא רפואיים ורפואה משלימה למעלה מ 20 שנה ונאותה להציע ביטוח אחריות מקצועית בתנאים מצוינים לחברות הארגון. הפוליסה נבחנה בקפידה הן מבחינת הכיסוי הביטוחי והן מבחינת המחיר ונמצאה כמוצר המתאים ביותר לעיסוקכן.

רכישה קבוצתית והאפשרות לרכוש מוצר ביטוחי, איכותי ובמחיר זול ואפשרי לכל כיס היא רכישה חכמה המשלבת בתוכה את הנחיצות בביטוח מקצועי איכותי תוך התחשבות בסיכון הכרוך במקצועות הדולה וליווי נשים הרות והרפואה המשלימה ותשלום ריאלי, אמיתי ונכון בגינו.

הפוליסה הינה על בסיס יום האירוע ואין חשש במקרה שתביעה תוגש לאחר ביטולה מכל סיבה שהיא.

בלי אותיות קטנות וסייגים.

מטפל אשר נתבע לא פוגע בכיסוי הביטוחי של המטפלים האחרים.


מסקנה:

אל תתנו לתביעה לפגוע בקריירת התמיכה בלידה שלכם. ביטוח אחריות מקצועית וצד ג' הוא חובה כדי לשמור עליכם ועל העסק שלכם. עם הניסיון והגישה האישית שלנו, אנחנו יכולים לספק לכן את ההגנה שאתן צריכות. העניקו לעצמכן שקט נפשי והתמקדו בסיוע לאימהות לעתיד ולמשפחותיהן על ידי בחירה בסוכנות זוהר נאמן לצרכי ביטוח האחריות שלכם.

ועוד מילה , זהר את נאמן יודעים ללוות אותך העצמאית בנבכי הבירוקרטיה של הביטוחים האישיים בדרך אל הפנסיה וההגנה על מה שיכול לקרות בדרך.

פנו אלינו.


נטע בלאנד- תחום אחריות מקצועית

073-7801191


עם המון אהבה, נטע ❤️❤️❤️

זהר נאמן סוכנות ביטוח
ביטוח לדולות מיילדות ודולות לאחר לידה





128 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page